Halfjaarresultaten: Omzet Quentic stijgt, bedrijf groeit in Europa

13-08-2019

• Markus Becker, CEO van Quentic: "We willen blijven groeien door nog meer locaties op te zetten."
  • Het Quentic-platform wordt momenteel door meer dan 650 bedrijven in meer dan 50 landen gebruikt.

Het softwareplatform Quentic telt ondertussen meer dan 650 klanten in meer dan 50 landen.

Markus Becker, CEO van Quentic: “We zullen onze groei verder doorzetten door nog meer vestigingen te openen.”

Quentic blijft maar groeien. De aanbieder van software en services voor Health, Safety, Environment (HSE) en Corporate Social Responsibility (CSR) heeft in de eerste helft van het jaar meer dan 50 nieuwe klanten gewonnen. Dat zorgde op het gebied van terugkerende omzet opnieuw voor een stijging van 50 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.

Zowel de uitbreiding van internationale activiteiten als de grote omzet bij bestaande en nieuwe klanten droegen bij aan deze positieve ontwikkeling. Zo’n 650 bedrijven gebruiken het Quentic platform in meer dan 50 landen. Enkele van de nieuwe klanten uit 2019 zijn MEYER WERFT GmbH & Co. KG, PostAuto AG en ABB AG – Calor Emag middenspanningsproducten.

Het hele persbericht (Engels) leest u hier.