ISO-normen implementeren met Quentic-software

10-01-2019

• Markus Becker, CEO of Quentic: “Our online solution allows companies to effectively prepare for and carry out certifications.”
  • The HSE and CSR software is designed to support complete management systems according to ISO 14001, ISO 50001, and ISO 45001.

De HSE en CSR software Quentic is ontwikkeld ter ondersteuning van complete managementsystemen in overeenstemming met ISO 14001 (milieu), ISO 50001 (energie) en ISO 45001 (veiligheid en gezondheid op het werk).

DEKRA Assurance Services GmbH, een van de toonaangevende aanbieders van certificeringsdiensten, heeft onlangs de officiële validatie van deze systemen vernieuwd. Markus Becker, CEO van Quentic, legt uit: "Sinds 2010 blijkt uit regelmatige audits dat onze gebruikers een bewezen ondersteuningssysteem krijgen voor de implementatie, het onderhoud en de optimalisatie van hun managementsystemen. Onze online oplossing stelt bedrijven in staat om zich effectief voor te bereiden op certificeringen en deze uit te voeren. Op deze manier sturen ze niet alleen het continue verbeteringsproces vooruit, maar versterken ze ook het vertrouwen van consumenten, leveranciers en zakenpartners op een duurzame manier."

Het gehele persbericht (Engelstalig) leest u hier.